Close
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
חזרה לכל הפוסטים

איך לבחור אוזניות גיימניג?

איך לבחור אוזניות גיימניג?

לא משנה איזה סגנון של משחקים אתה אוהב לשחק, סאונד טוב יקפיץ לך את החוויה לרמה אחרת. אפילו אם כבר יש לך רמקולים פצצה בטלוויזיה או במחשב.
אז הגעת למסקנה שאתה רוצה לקנות אוזניות גיימינג והלכת לאיבוד בין כל החברות, הדגמים והמחירים ? הכתבה הזו בדיוק בשבילך!
אז חילקנו את ההתלבטות ל-4 נקודות עיקריות שעליהן נרחיב.


1) חוטי או אלחוטי.
2) סאונד.
3) נוחות.
4) מיקרופון.

1) חוטי או אלחוטי
זו ההתלבטות הראשונה כאשר רוצים לבחור אוזניות גיימניג, לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחיסרונות שלה.

אוזניות חוטיות לרוב יהיו זולות יותר מאוזניות אלחוטיות מהסיבה הפשוטה שיש בהן פחות "אלקטרוניקה" וכך יכולות לשמור על רמת מחיר נכומה יותר מבלי לרדת ברמה.
מבחינת קונסולות המשחק (סוני פלייסטיישן 5 או 4, אקסבוקס וואן או סירייס ונינטנדו סוויץ כאשר הוא במצב "ידני" ) חיבור האוזניות החוטיות נעשה לשלט ולכן את ה"סירבול" של הכבל שצריך
לרוץ לאורך הסלון אל הקונסולה והחיבור הוא חיבור 3.5 ממ סטנדרטי מה שאומר שכל אוזניות יוכלו להתחבר לכם לכל מגוון הקונסולות\מחשב שיש לכם בעוד שאוזניות אלחוטיות יגבילו אתכם
לשימוש באותה הקונסולה.
שימו לב שבשונה מהקונסולות במחשב נייח החיבור למיקרופון ולאוניות הוא נפרד ולכן שימו לב שהאוניות שאתם קונים יגיעו עם המפצל הנדרש לחיבור למחשב ( 99% מהאוזניות החוטיות
מגיעות עם המפצל)
עוד דבר חשוב שיש לקחת בחשבון שכמו כל דבר אלחוטי יש צורך בטעינה מפעם לפעם של האוזניות דבר שמרגיז הרכה אנשים כי מי כמו מרפי ובדיוק ברגע השיא של המשחק תיגמר הסוללה
באוזניות והן יושבתו (ישנן אוזניות אלחיוטיות אשר מגיעות גם עם חיבור חוטי וניתן להשתמשבהן במחצב כזה אבל אז חזרנו לחוט).
אוזניות אלחוטיות בהרבה מהמקרים יהנו מסאונד "עמוק" יותר עם הגברת באס וכו, מכיוון שבאוזניות אלחוטיות שינו מגבר פנימי המאפשר לאוזניות להינות מטכנולוגיה יותר מתקדמת ואופציות רבות יותר.

אוזניות חוטיות לרוב יהיו נוחות יותר וקטנות יותר, הגודל הפיזי והמשקל שתופסות התוספות אשר קיימות באוזניות אלחוטיות לעיתים גורמות לאוזניות האלחוטיות להיות כבדות ומגומות יותר דבר אשר יכול להפריע במיוחד כאשר אנחנו משחקים שעות על גבי שעות.

2) סאונד

אז כמובן הסאונד הוא החלק המרכזי בכל אוזניה, אבל כמעט כל אוזניות שתקנו אתם תשמעו בהן טוב, אז מה בעצם ההבדל ומה אומרים לנו כל הנתונים המתפרסמים במפרט של כל אוזניות. נעבור בקצרה על מונחים יסוד בסאונד על מנת שנבין במה מדובר:

דרייבר - ה"רמקול" הפנימי באוזניות, החלק החשבו ביותר באוזניות והוא זה בעצם שממיר את האות האלקטרונית לצליל.

תחום תדרים - הטווח של התדרים שהדרייבר מסוגל להפיק (אוזן אנושית שומעת בין 20Hz-20Khz)

רגישות - העוצמה של הצליל שהאוזניה מסוגלת להפיק מרמת מתח מינימלית, ככל שהאוזניה יותר רגישה היא תדע להפיק צליל גם מרמת סיגנל נמוכה מאוד ובכך לא " ילכו לאיבוד" צלילים בדרך רק כי הם אורים להישמע חלש

3) נוחות

נוחות היא גם אחת התכונות החשובות ביותר באוזניות, לעיתים אנו יכולים לשבת עם האוזניות על הראש שעות על גבי שעות וחשוב שלא נתחילח לסבול לאחר זמן קצר.

כשאתם הולכים לבחור אוזניות חשוב שהן יהיו כמה שיותר קלות דבר אשר לא יעיק לכם על הצוור אחרי הרבה זמן שימוש. החומר ממנו עשויות הכריות חשוב מאוד מכיוון שחומר לא איכותי יגרום לאוזן "להזיע" וזה לא כיף ולא נוח בלשון המעטה. ועוד דבר מאוד חשוב זה לשים לב שהאוזן יכולה להיכנס במלואה לתוף האוזניות מבלי שהכרית "תשב" עליה.

4) מיקרופון

מיקרופון הוא חשוב מאוד בעיקר למי שמשחק ברשת ומנהל שיחות עם "הצוות" תוך כדי משחק. למיקרופון כמו לאוזניה עצמה יש תחום תדרים ורגישות משלו וחשוב לשים לב לנתונים של המיקרופון עצמו. ישנם אוזניות עם מיקרופון נשלף דבר שנוח בעיקר למי שלא רוצה שיהיה תקוע לו מול הפנים המיקרופון כאשר הוא משחק לבד או שרוצה להשתמש באוזניות לעוד דברים מעבר למשחק עצמו.

אלו היו כמה מילים כלליות עלמנת לעזור לכם להבין יותר טוב מה אתם צריכים כאשר את מחפשים אוזניות גיימניג.

לכל שאלה אתם תמיד יכולים לפנות אלינו ונשמח לענות.

לצפייה  בכל מגוון האוזניות >> לחץ כאן

פאן פה - בואו, יהיה כיף :)

תגובות
כתוב תגובה סגור טופס תגובה