Close
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
חזרה לכל הפוסטים

איך בוחרים כיסא גיימניג

איך בוחרים כיסא גיימניג

איך בוחרים כיסא גיימניג

אז החלטתם ללכת על כיסא גיימינג ולא יודעים בדיוק איך לבחור? הגעתם למקום הנכון!

הכנו כמה נקודות חשובות שיש לשים אליהם לב לפני שקונים.

אז דבר ראשון הכלל הבסיסי הוא: לנסות לנסות לנסות !!

כיסא לא קונים בלי לשבת (לרוב), כל הנתונים בעולם וכל המותגים בעולם הם לא ערובה לנוחות שלכם, כל אחד נוח לו משהו אחר ולכן כמובן ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר זה תנסו את הכיסא לפני, אם זה אצל חבר, אם זה בתצוגה בחנות אבל חשוב מאוד לנסות.

אתם תופתעו לגלות כמה אנשים מגיעים ביום אלינו לחנות על מנת לקנות כיסא ספציפי אחרי שכבר חקרו עליו ובאו מטוחים בעצמם ואז ישבו אצלנו בתצוגה וגילו שהיי, הוא לא נוח להם! אצלנו בחנות יש משפט "כל אחד והתחת שלו" מה שנוח לאחד לא בהכרח נוח לאחר וזה לא עניין של מחיר או גודל.

אבל בכל זאת אנו מבינים שלא כל דגם נמצא בתצוגות ופעמים גם כשיושבים כמה דקות זה לא מספיק כדי להעיד על ישיבה ממושכת ולכן עדיין יש מספר דברים שצריך לשים אליהם לב.

1) משענות יד

משענות לידיים הם חשובות מאוד במיוחד אם אתם משחקים הרבה שעות, הידיים זקוקות לתמיכה אבך עדיין צריכות להיות יכולות לנוע בחופשיות.
בדוק טוב את האופציות כיוון של המשענות לידיים לפני הקניה כי מעבר לנוחות משענות ידיים טובות מורידות א תהלחץ על הכתפיים שנוצר אחרי הרבה שעות משחק.

2) בסיס ישינה
לא משנה אם הכיסא שלכם עשוי בד, דמוי עור או רשת, מה שחשוב באמת זה מה יש מתחתיו. לאיכות הספוג עליו אנו יושבים יש חשיבות מאוד גדולה מכיוון שספוג לא איכותי כמו שנמצא
בהרבה כיסאות היום בשוק (בדרך כלל  איזו הפתעה בכיסאות מחברות לא מוכרות או זולים בצורה מחשידה) ספוג כזה יכול היות נוח לחצי שעה שעה וחארי זה יהפוך לממש מטרד.
חשוב לבחור כיסא שבנוי מספוג איכותי (ההמלצה היא לספוג מוזרק) כדי שהכיסא ישאר לכם נוח גם לאחרשעות ישיבה מרובות.

3) זווית משענת
עוד דבר שחשוב לשים אליו לב הוא אופציית כיוון המשענת של הכיסא, לא לכל אחד נוחה כל זווית קבועה ולכן חשוב לשים לב שיש לכיסא יכולת לכוון את המשענת לרמה בא לכם על מנת להגיע
לזוית הישיבה הנוחה ביותר עבורכם.

4) רוחב הכיסא
רוחב הכיסא הסטנדרטי הוא בין 50-60 ס"מ זה כמובן תלוי במיל הולך לשבת על הכיסא אבל מה שחשוב הוא שהכיסא לא יהיה צפוך מידי אבל גם שלא יהיה רחב מידי, שעדיין תישאר לו יכולת לתמוך גם בצידי הגוף.
דבר זה ירוד את העומד ממרכז מסה של הגוף ויתן לכם את הנוחות לשבת הרבה שעות מבלי להתחיל "להסתובב" בכיסא על מנת למצוא זוית נוחה יותר

5) כריות תמיכה
כריות תמיכה הן אופציה טובה למי שנוח לו, נכון, מבחינה בריאותית כריות תמיכה או מבנה גב ארגונומי של הכיסא הוא בריא יותר לטווח הארוך אך כמו שלמדנו כבר לא תמיד זו האופציה
הנוחה יותר ולכן חשוב שלכיסא תהיה האופציה להסיר\ לכוון את הכריות במידת הצורך.

6) מנגנון
כל כיסא מצוייד במנגנון פנאטומי בעל דירוג, חשוב לים לב שהכיסא שאתם קונים הוא בעל מנגנון 4/5 כוכבים, מתחת לזה זה אומר שהמנגנון ברמת דירוג נמוכה וכנראה גם הכיסא כולו כך.

6) מחיר
אז כמו שאמרנו מחיר הוא לא ערובה לנוחות ולא ערובה לאיכות אבל בואו נגיד ככה - אין מתנות חינם. כאשר אתם רואים "מציאה" כיסא בגודל מלא בעלות של 400 ש"ח קחו בחשבון שמה שאתם
משלמים זה מה שאתם מקבלים. כיסא גודל מלא (לא כיסא המוגדר ילדים) לא יכול להיות באמת איכותי כשהוא עולה 300/400/500 ש"ח וזה אומר שאיכות החומרים היא ירודה מה שגם כמובן לא יהיה נוח בסופו של דבר.
גם לא יחזיק הרבה זמן מעמד וגם יכול לעשות יותר נזק מתועלת. לא צריך להשתגע בכל קניה ולקנות כיסאות ב 3000 ש"ח אבל קחו בחשבון שמחיר כיסאות איכותיים בדרך כלל מתחיל באיזור 700-800 ש"ח
ופחות מזה זה אומר דרשני. ישנם כיסאות ילדים אשר בפועל קטנים יותר פיזית ולכן יכולים לעות מעט פחות אבל כיסא איכותי לא תמצאו במחירים כאלו ואם מצאתם כנראה שהוא לא איכותי.
כיום בישראל משווקות יותר מידי חברות והרבה יבואנים שחשבו ל"לקפוץ" על העגלה התחילו להביא כל מיני מוצגים מומצאים על מנת למכור והרבה מבלי להתחשב בצרכן.
ההמלצה שלנו היא לשים לב מה אתם קונים. הכיסאות גיימניג המומלצים היום בישראל היא מהחברות: דרגון, ספרקפוקס, רייזר איסקור (בכוונה הדגשנו את שם הדגם של רייזר כי בפועל זה
הכיסא היחיד שהחברה משווקת, כל השאר הינם מוצרי מדבקה לא איכותיים בעליל), קוגר, נובל צ'יירס, HP .

יש לכם עדיין שאולות? מוזמנים לפנות אלינו.
ניתן לראות את כל מגוון הכיסאות שלנו  >> לחץ כאן
קיימת גם כמובן תצוגה בחנות עם בדרך כלל באיזור 10 דגמים שונים על מנת שתוכלו לנסות לפני שקונים.

פאן פה - בואו, יהיה כיף :)








תגובות
כתוב תגובה סגור טופס תגובה